Termeni si Conditii
Elemente Definitorii
GALAXYSHOP – este denumirea comerciala a S.C GOLD-PSY SOLUTIONS S.R.L cu sediul in B-dul Basarabia, Nr.53, Bloc M21, SC.A, etaj 7, Ap.25, Sector 2, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/17799/2005 si avand Codul Unic de Inregistrare: RO18066164, companie responsabila cu cu administrarea siteului www.galaxyshop.ro si a magazinului GALAXYSHOP.
Utilizarea acestui site implica respectarea intocmai a termenilor si conditiilor afisate mai jos indiferent de statutul cumparatorului (persoana fizica, persoana juridica, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o comanda prin intermediul siteului ). GALAXYSHOP isi rezerva dreptul de a modifica aceste prevederi in conformitate cu modificarea drepturilor date de lege si/sau evolutia companiei si furnizorilor acesteia fara o notificare prealabila.
1. Drepturi de autor
Intregul
continut al site-ului www.galaxyshop.ro (imagini, texte, elemente de
grafica web, scripturi si alte date) este proprietatea GALAXYSHOP si
a furnizorilor sai. Tot acest continut este aparat de Legea dreptului
de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si
industriala. Folosirea unor elemente ,din cele mai sus mentionate,
fara acordul scris al GALAXYSHOP se pedepseste conform legilor in
vigoare.
Pentru
raportarea unor probleme legate de incalcarea drepturilor de autor va
rugam folositi adresa: office@galaxyshop.ro
2. Accesul la Informatie si Confidentialitate
GALAXYSHOP permite utilizarea siteului de catre orice cumparator in strict interes personal. Descarcarea, copierea, folosirea elementelor mentionate in Drepturile de autor fara acordul scris al companiei este sanctionata conform legilor in vigoare.
Datele
personale ale fiecarui cumparator sunt inregistrate in baza de date a
siteului si sunt folosite strict pentru a intocmi acte necesare unei
tranzactii, transport si/sau studii de marketing in cadrul companiei
GALAXYSHOP
GALAXYSHOP
isi asuma responsabilitatea de a nu instraina, vinde sau face publice
bazale de date ale siteului www.galaxyshop.ro, acestea pot fi
transmise doar autoritatilor responsabile cu verificarea
tranzactiilor comeciale, numai in scopuri justificate.
Datele
dumneavoastra personale mai pot fii folosite de catre GALAXYSHOP
pentru a va trimite materiale comerciale de tip reclama sau
informatii deosebite in format electronic. Aveti oricand
posibilitatea de a va dezabona de la primirea acestor materiale
printr-un singur click.
3. Limitarea obligatiilor pentru produse si servicii
a.
Descrierea si disponibilitatea produselor
SC
GOLD-PSY SOLUTIONS SRL isi asuma drepturile de administrare a
descrierii si pozelor produselor de pe site-ul www.galaxyshop.ro.
Descrierea produselor poate fii uneori incompleta din cauza lipsei de
informatie oferite de catre producator sau furnizor. Toate
descrierile produselor se bazeaza pe specifiicatiile oferite de catre
producator si/sau verificari in cadrul companiei.
Pozele
afisate pe site pot avea caracter informativ pentru anumite
produse.
Ne
rezervam dreptul de a modifica specificatiile tehnice si pozele
produselor afisate pe site-ul www.galaxyshop.ro fara o notificare
prealabila.
GALAXYSHOP
nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor
afisate pe siteul www.galaxyshop.ro. Pentru detalii legate de stocuri
si disponibilitatea produselor contactati-ne prin intermediul
mijloacelor puse la dispozitie in sectiunea Contact.
b. Servicii oferite de SC GOLD-PSY SOLUTIONS SRL
GALAXYSHOP
nu raspunde de eventualele defectiuni suferite de produse din cauza
transportului. Constatarea starii produselor trimise prin firme de
curierat se face numai in prezenta curierului.
Toate
serviciile oferite de GALAXYSHOP se adreseaza strict cumparatorilor
si sunt oferite in baza unei comenzi, facturi si/sau garantii.
Acestea nu se pot instraina altei persoane, cumparatorul este direct
raspunzator pentru produsul primit si isi asuma in totalitate
riscurile deteriorarii acestuia in mod voit.
Ne
rezervam dreptul de a selecta firmele de curierat prin care livram
produsele in conformitate cu contractele incheiate cu firmele de
curierat Nemo Express , GLS, DPD Dynamic Parcel Distribution.
Produsele pot fi trimise prin alte firme de curierat stabilite numai
de comun acord de ambele parti (Cumparator – Vanzator).
Costurile
de transport aferente garantiilor vor fi suportate integral de catre
firma Gold-Psy Solutions (tur-retur) numai in cazul in care un produs
ajunge cu probleme la destinatie si se intoarce in firma in maxim 3
zile calendaristice.
In
cazul in care transportul urmeaza a fi platit de catre GALAXYSHOP,
clientul are obligatia de a trimite produsul catre GALAXYSHOP numai
prin firmele de curierat Nemo Express , GLS, DPD Dynamic Parcel
Distribution
Nota!
A nu se confunda Garantia produsului cu CEREREA DE RETUR! Garantia
produsului asigura service-ul acestuia, pe cand CEREREA DE RETUR
asigura posibilitatea de returna sau schimba un produs.
Pentru
orice alta problema referitoare la o comanda care nu pare a putea fi
rezolvata prin email sau cu persoana cu care discutati, ne puteti
contacta la
0730362901,
email: offcice@galaxyshop.ro
c. Garantia si service-ul produselor
GALAXYSHOP isi asuma responsabilitatea de a acorda garantie 12 Luni pentru produsele afisate pe site in afara produselor speciale ce nu beneficiaza de garantie.
In
momentul constatarii unei defectiuni, clientul este obligat sa anunte
compania si sa stabileasca de comun acord termenii de livrare, timpul
de service si costurile de transport.
Service-ul
se acorda, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, orcarui
produs cu defectiuni neprovocate in mod intentionat de catre posesor
sau avarii in urma unor calamitati naturale sau accidente, numai in
baza unui certificat de garantie sau a unei facturi.
Nu acordam service produselor ce au suferit deteriorari in mod voit (lovite, arse, udate, taiate, sparte e.t.c.), produse avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente (incendii, inundatii, explozii, alunecari de teren e.t.c.), produsele ce au suferit deteriorari de soft in urma neatentiei utilizatorului (programe nelicentiate, virusi, programe nefunctionale e.t.c.)
Pentru mai multe detalii despre garantie, va rugam sa accesati pagina garantia produselor.
d. Termenii si conditiile de livrare
Inainte
de a trimite un produs in garantie, clientul este obligat sa
contacteze telefonic si sa stabileasca, de comun acord, termenii si
conditiile de livrare impreuna cu un reprezentat al firmei.
Produsele
trimise in service trebuie sa fie insotite de o copie a
certificatului de garantie si/sau o copie a facturii. Pe spatele
copiei gantiei vor fi mentionate datele de contact ale clientului
(Nume, Prenume, Adresa si Numar de telefon), cat si motivul
trimiterii produsului in service. (ex: a ajuns cu ecranul spart,
produs nefunctional e.t.c.).
Costurile
de transport, ale produsului catre firma, vor fi suportate de catre
client in momentul expedierii, urmand ca GALAXYSHOP sa plateasca
transportul inapoi catre client (numai in cazul in care defectul
produsului este real si se incadreaza in termenii
garantiei)
Costurile
de transport vor fi suportate integral de GALAXYSHOP (tur-retur)
numai in cazul in care un produs ajunge cu probleme la destinatie si
se intoarce in firma in maxim 3 zile calendaristice.
In
cazul in care transportul urmeaza a fi platit de catre GALAXYSHOP,
clientul are obligatia de a trimite produsul catre GALAXYSHOP numai
prin firmele de curierat Nemo Express sau Fan Courier.
In
cazul in care clientul suporta costurile de transport, acesta poate
alege orice firma de curierat doreste, exceptie fiind Posta
Romana.
Atentie!
Produsele trimise prin Posta Romana nu vor fi ridicate.
Produsele
care nu respecta conditiile mai sus mentionate nu vor fi acceptate in
service; acestea se vor intoarce catre expeditor, urmand ca acesta sa
suporte costurile de transport dus – intors.
Nota!
A nu se confunda Garantia produsului cu Extra Garantia de
Retur!
Garantia
produsului asigura service-ul acestuia, pe cand Garantia de Retur
asigura posibilitatea de returna sau schimba un produs.
e. Coduri Voucher, Promotii si AfiliereOnline
GALAXYSHOP
Nu permite utilizarea cumulata a Voucherelor indiferent de tipul si /
sau valoarea acestora.
Voucherul
cadou primit in urma unei tranzactii anterioare poate fi folosit la o
singura comanda si poate acoperi maxim 50% din valoarea acesteia.
-
Diferenta de bani in urma folosirii unui voucher este suportata de
client.
Voucherele
permantente de reduceri, obtinute in urma fluxului de vanzari
(Voucherele Fidelizare client) se pot folosi la fiecare
comanda.
Voucherul
Fidelizare client poate creste in cazul in care comenzile clientului
depasesc pragurile Bronze, Silver sau Gold.
Voucherul
Fidelizare client poate sa scada sau poate fi retras in cazul in care
clientul nu respecta termenii si conditiile de utilizare a
acestuia.
Pe
durata promotiilor desfasurate pe site-ul www.galaxyshop.ro nu se pot
folosi vouchere de reduceri cumulate cu promotia in curs, indiferent
de forma acestora.
In
timpul campaniilor de promovare cu reduceri la toate produsele de pe
site, tichetele voucher nu pot fi folosite, deoarece sectiunea de
aplicare voucher este inchisa.
In
cazul in care sunteti distribuitor va rugam sa contactati agentii
nostri de vanzari.
(Ex:
Daca in timpul promotiei Happy Weekend folositi un voucher, fie
permanent fie cadou, veti benefica numai de reducerea voucherului.
Aceasta nu se cumuleaza cu reducerea promotiei)
(Ex:
In timpul promotiilor de tip Black Friday / Aniversari / Mos
GalaxyShop e.t.c, voucherele nu se pot folosi si nici inlocui cu
reducerea promotiei.)
Platformele
de afiliere (de tip afiliereonline e.t.c.) sunt destinate exclusiv
promovarii magazinelor online.
Comenzile
in scop personal, plasate prin platformele de afiliere se considera
discount si atrag dupa sine anularea comisionului. (Ex: In cazul in
care beneficiarul plaseaza o comanda prin prin link-ul de pe propriul
site, prin programul de afiliere, comisionul va fi anulat.)
In
cazul in care clientul plaseaza o comanda pe site-ul
www.galaxyshop.ro, prin link-ul de pe propriul site si foloseste un
voucher cadou sau voucher permanent, reducerea va fi anulata, iar
clientul va beneficia doar de comisionul site-ului de afiliere.
La
a doua abatere de acest gen, voucherul permanent scade la jumatate
din valoare, iar la a 3-a abatere voucherul permanent va fi
sters.
Clientul
isi asuma riscul de a pierde voucherul permanent, reducerile si / sau
promotiile existente din acea perioada si chiar inchiderea contului
din programul de afiliere, fara posibilitatea de
recuperare.
GALAXYSHOP
isi rezerva dreptul de a modifica termenii si conditiile de utilizare
a Voucherelor cat si Promotiilor din perioada curenta fara o
instiintare anterioara.
Nota!
Atat
Voucherele cadou cat si Voucherele permanente NU se pot instraina
altei persoane, NU se pot transforma in bani, bunuri sau alte
servicii din cadrul GALAXYSHOP.
Clientul
are responsabilitatea de a nota si retine codul alfanumeric al
voucherului, indiferent de tipul acestuia.
GALAXYSHOP
NU isi asuma responsabilitatea pentru pierderea sau instrainarea
voucherelor, indiferent de tipul si / sau valoarea acestora.
f. Credite
Creditele
reprezinta 5% din valoarea unei comenzi; aceste sume sunt cumulate in
contul client si se pot utiliza pentru achitarea integrala sau
partiala a uneia sau mai multor comenzi.
Creditul
se acorda la fiecare comanda online pe site-ul www.galaxyshop.ro,
indiferent de promotia existenta in acel moment, coduri voucher
folosite sau discount-uri de distributie.
In
cazul in care folositi creditul existent la o comanda, nu veti primi
alt credit pentru comanda respectiva.
Creditele
NU se pot instraina altei persoane, NU se pot transforma in bani,
bunuri sau alte servicii din cadrul GALAXYSHOP.
Acestea
pot fi folosite strict pentru a achita integral sau partial una sau
mai multe comenzi onine pe site-ul www.galaxyshop.ro
g. Cel mai bun pret
InterLink doreste sa ofere clientilor sai cele mai bune preturi! Se intampla uneori sa nu avem preturile actualizate, dar intentia celei mai bune oferte ramane.
Pe scurt, daca gasiti in alt magazin online de acelasi profil din tara un pret mai bun pentru produsul pe care doriti sa-l achizitionati, nu trebuie decat sa ne trimiteti link-ul cu produsul respectiv si noi va oferim acelasi pret si o reducere suplimentara de -5% ca apreciere pentru ca ne ajutati sa fim cei mai buni.
NOTA: Produsul indicat trebuie sa fie in stocul magazinului care afiseaza un pret mai bun decat al nostru. Magazinul respectiv trebuie sa ofere acces la stocuri pentru o verificare facila. In caz contrar, oferta nu poate fi luata in calcul.
4. Limitarea obligatiilor pentru preturi
Toate
preturile prezentate pe site-ul www.galaxyshop.ro includ TVA (19%),
in acest pret nu este inclus costul de livrare al produsului decat
daca produsul face parte dintr-o promotie speciala.
Pretul
de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de
consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind
comanda ferma sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu
cardul de credit, acest pret va fi cel publicat pe site la momentul
achizitiei.
GALAXYSHOP
isi rezerva dreptul de a limita pretul comenzii minime la 150 RON si
dreptul de a modifica preturile produselor si promotiilor de pe
site-ul www.galaxyshop.ro fara o notificare prealabila.
Plata
comenzilor se va efectua in avans sau la livrarea produselor
(ramburs) conform cu contractele incheiate. GALAXYSHOP isi rezerva
dreptul de a solicita plata unei comenzi in avans.
Plata
in avans se poate realiza prin ordin de plata sau carte de credit
online, urmand ca dovada platii sa fie trimisa catre GALAXYSHOP la
adresa de e-mail: office@galaxyshop.ro. In aceste cazuri livrarea se
va face dupa confirmarea trasferului de bani in contul contul
GALAXYSHOP de catre client sau prestatatorul de plati electronice. In
cazul unei comenzi in avans, produsele trebuie achitata integral
pentru a initia livrarea.
6. Responsabilitati privind comentariile si review-urile utilizatorilor
Utilizatorii
care viziteaza site-ul InterLink au posibilitatea de a lasa
comentarii si/ sau review-uri produselor comercializate, care vor fii
publicate pe site dupa o aprobare a echipei tehnice.
Ne
rezervam dreptul de a nu publica pe site comentarii cu continut
ilegal, obscen, defaimator, amenintator, care tulbura in vreun fel
viata privata a altor persoane, texte vizand diverse campanii de
promovare, care incalca drepturile de proprietate intelectuala,
contin virusi, scrisori in lant, mail-uri in masa sau orice alta
forma de spam.
GALAXYSHOP
nu va fi responsabila si nici nu va putea fii obligata sa plateasca
despagubiri pentru orice forma de dauna produsa prin publicarea unor
astfel de texte.
Utilizatorul
garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il
transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, si
este direct responsabil pentru textele publicate.
7. Responsabilitati privind legaturi externe, server, browser
Site-ul
www.galaxyshop.ro este gazduit de serverele unei terte firme.
GALAXYSHOP nu este responsabila pentru erorile aparute pe site din
cauza serverului care il gazduieste sau diferitelor tipuri de
browsere folosite pentru navigarea pe site-ul
www.galaxyshop.ro
GALAXYSHOP
nu este responsabila pentru eventualele erori, deteriorari, pierderi
de date, continut sau natura site-urilor externe accesate prin
intermediul www.galaxyshop.ro.
8. Dreptul de anulare a comenzii si returnarea produselor
Orice cumparator are dreptul de a anunta in scris GALAXYSHOP ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 60 zile lucratoare de la primirea produsului ( 14 Zile conform OG 34/2014 art 9) sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Prin returnarea in acest termen ( 14 Zile conform OG 34/2014 art 9) a produsului prin completarea CERERII DE RETUR.
In acest caz consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care furnizorul accepta sa suporte acele costuri.
Consumatorul este responsabil de diminuarea valorii produsului rezultata din manipularea acestora, caracteristicilor si functionarii produselor.
Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor pentru care a fost facuta proba ori instalare software ( programe licentiate) si au fost ridicate de catre cumparator direct de la sediul nostru.
Pentru orice astfel de cerere/notificare trebuie sa completati formularul prezent la urmatoarea adresa https://www.galaxyshop.ro/formular-cerere-retur
9. Obligativitatea privind Licente, Download si Standarde ISO.
a. Licentele pentru sisteme de operare
Toate
produsele de tip Laptop si Calculatoare comercializate, de GALAXYSHOP
prin intermediul siteului www.galaxyshop.ro, vin fara software
instalat, infara de produsele care au specificat expres in descriere
ca au sisteme de operare preinstalate.
Clientul
poate cumpara o licenta pentru un sistem de operare numai impreuna cu
un Laptop sau Calculator afisat pe site-ul GALAXYSHOP.
Licententa
este valabila pentru un singur calculator sau laptop si nu se
instraineaza. Nu se pot achizitiona mai multe licente impreuna cu un
singur calculator sau laptop.
b. Download drivere de pe siteul www.galaxyshop.ro
Driverele
pentru majoritatea produselor comercializate de e GALAXYSHOP prin
intermediul siteului www.galaxyshop.ro se pot gasi in sectiunea
Drivere de pe pagina principala a site-ului. Acestea sunt descarcate
gratuit de pe pagina producatorului si va ofera strict dreptul de
instalare pe produsul achizitionat pentru functionarea diverselor
componente/accesorii. Nu aveti drepturi legale asupra produselor de
tip drivere, nu se comercializeaza, modifica, distribuie abuziv, nu
se folosesc in nici un alt scop decat cel caruia au fost
destinate.
Pentru
produsele a caror drivere nu se gasesc pe site-ul www.galaxyshop.ro,
acestea se pot descarca gratuit de pe siteul producatorului.
GALAXYSHOP nu se angajaza in instalarea driverelor si nu este responsabila pentru instalarea gresita a driverelor descarcate de pe siteul www.galaxyshop.ro sau alte siteuri externe inclusiv site-urile producatorilor.
c. Prevederile privind Standardele ISO
Potrivit legilor in vigoare produsele de tip monitoare LCD (TFT) cat si alte aparate/aparaturi cu ecran TFT sunt fabricate conform Standardului ISO14602-Clasa II. Acest standard permite existenta unui minim de 3 pixeli morti la livrare. Toate produsele de acest gen nu sunt considerate defecte potrivit celor mai sus mentionate.
10. Produse Refurbished, Produse speciale si Grad B.
a.Produse Refurbished
Produsele HP Refurbished sunt produse reambalate si repuse in vanzare, ele provin din suprastocuri, lichidari de stoc si/sau Showroom-uri. Practic sunt produse care nu au fost folosite nici o data, resigilate de catre producatorul HP si comercializate la preturi cu pana la 50% mai mici decat pe piata de produse noi.
Produsele Hp Refurbished au categorii speciale in cadrul siteului www.galaxyshop.ro si banner pe poza care indica faptul ca produsul este Refurbished, toate aceste produse beneficiaza de o garantie internationala HP de 12 luni.
Produsele
HP Refurbished pot avea lipsa accesorii ca: cd-uri de instalare,
manuale, cabluri de date si alte accesorii din pachetele standard.
GALAXYSHOP Este absolvita de orice vina privind lipsa accesoriilor
deoarece produsele sunt reambalate si resigilate strict de catre
producator, firma neavand dreptul de a deschide cutiile si/sau
modifica continutul acestora.
Cutiile
pot fii desfacute strict doar la cererea unui potential client.
b. Produse speciale
Produsele
speciale sunt produse care nu prezinta defecte ca cele de tip Grad B,
insa sunt produse care, dupa caz, pot fi: netestate, produse care nu
beneficiaza de transport, produse care nu beneficiaza de garantie,
produse care se ridica doar de la sediul firmei sau produse ale caror
consumabile lipsesc.
Produsele
speciale pot avea una sau mai multe caracteristici din cele
mentionate mai sus, ele fiind afisate in titlul sau descrierea
produsului. Astfel cumparatorul este anuntat ca produsul respectiv
este special si va stii caracteristicile acestuia inainte de a il
achizitiona.
c. Produse Grad B
Produsele
Grad B sunt produse care, dupa caz, pot avea probleme ca: display
zgariat, pixeli morti, pete pe display, lovituri, lipsa componente
fizice, zgarieturi, indoituri, bucati sparte sau cu alte defecte de
ordin fizic.
La
toate produsele de tip Grad B defectul este detaliat in lista de
specificatii, in titlul acestora si in poza (in anumite cazuri),
astfel cumparatorul va fii informat despre caracteristicile
produsului respectiv inainte de a il achizitiona.
Toate
produsele de Grad B beneficiaza de garantie si service la fel ca
celelalte produse cu exceptia faptului ca in garantie nu se repara
defectele deja mentionate anterior comercializarii acestora.
NOTA !
Conform normelor in vigoare, GALAXYSHOP este absolvita de orice vina privind problemele, defectiunile sau caracteristicile produselor Speciale si Grad B deoarece cumparatorul este pus in trema cu acestea inante de achizitionarea acestor produse. Astfel prin cumpararea produselor respective, clientul, accepta termenii si conditiile impuse.